Liggers Scheepsmetingsdienst: Details over het schip No. 21

Meetnummer: A9287N
  Meetnummer:
A9287N
District:
Amsterdam
Meetdatum:
29 juni 1937
Meetplaats:
Vreeland
Eerste meting?:
Onbekend
 
  Naam schip
No. 21
Opmerking bij naam schip:
 
  Scheepstype:
dekbak
Materiaal:
staal
Werf:
Fa. A. Baars
Plaats werf:
Sliedrecht
Bouwjaar:
1906
 
  Lengte:
27,18 meter
Breedte:
5,17 meter
Inzinking:
Waterverplaatsing:
112,356 ton
   
  Eigenaar:
D. Blankevoort en Zn.
Domicilie:
Bloemendaal
Opmerking bij eigenaar:
 
  Er bestaat een Vorige meting die naar deze meting verwijst: A5435N (Klik op het nummer om de details te zien. Daarna komt u terug in dit scherm.).
 
Scans van de liggers
  Een scan van de originele registratie van deze meting is terug te vinden bij het Maritiem Museum Rotterdam onder nummer: H1918_176
(Klik op het nummer om de scan te bekijken. Opent in een nieuw venster. Vergeet niet het venster weer te sluiten als u ermee klaar bent.)
 
  Een scan van de originele registratie van deze meting is terug te vinden bij het Maritiem Museum Rotterdam onder nummer: H1920_053
(Klik op het nummer om de scan te bekijken. Opent in een nieuw venster. Vergeet niet het venster weer te sluiten als u ermee klaar bent.)
 
Kadaster
  Brandmerk:
470 B Haarl 1942
Opmerking:
 
 

Het kadaster hield mutaties rond een brandmerk bij op kaarten. De voorkant van iedere kaart bevatte de scheeps- en eigendomsgegevens, de achterkant hypotheekgegevens. Als er veel wijzigingen in de teboekstelling kwamen dan werden er vervolgkaarten gebruikt. Daarnaast vereiste de wet per brandmerk een "Getuigschrift van branding", een bewijs dat het brandmerk ook werkelijk op het schip is aangebracht.
De kaarten en/of getuigschriften voor dit brandmerk zijn bewaard gebleven en ingescand.
U kunt de scans bekijken met de verwijzingen hieronder. Klik op een regel om de betreffende scan te zien. Iedere scan opent in een nieuw tabblad.
 
  Toon de scan van kaart 1 (voorzijde)
 
  Toon de scan van kaart 1 (achterzijde)
 
  Toon de scan van Getuigschrift van branding 1